Lezing Reizen naar de H. Jacobus

Datum:27-09-2023

Inlichtigen en opgeven: José Viveen, 0641764221, jviveen@zeelandnet.nl
René Heinrichs is als theoloog en oud aalmoezenier betrokken bij de Heilige Maria Parochie Walcheren en pastor Toeristenkerken Zeeland. Hij is eigenaar van de pelgrimsherberg Nos Refuge te Augy sur Aubois in Frankrijk op de weg naar de H. Jacobus.
Hij gaat ons 27 september een lezing over pelgrimeren geven. In zijn lezing gaat hij niet zozeer in op een toeristische “sightseeing” maar meer op de inhoud van pelgrimeren. Waarom, waartoe, motivaties, spiritualiteit, historie, opleving van deze pelgrimage en aspecten van (christelijke)gastvrijheid.
Er is ruimte voor vragen. Het wordt ongetwijfeld een boeiende en verrassende lezing op woensdag 27 september om 14.00 uur in Hof van Buren, Nassaulaan in Middelburg.
Leden € 5,00, Niet-leden € 7, 00, aanmelden voor 13 september.